Jump to content

izcra

Użytkownik
  • Content Count

    180
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

izcra last won the day on July 19 2018

izcra had the most liked content!

Community Reputation

1 Świeżak

1 Follower

About izcra

  • Birthday 07/23/2001

Recent Profile Visitors

932 profile views
  1. izcra

    [Rozrywka] Shock League

    kozak w chuj
  2. izcra

    Los Santos Rally Championship

    Haashim al-Noorani/izcra#3197
  3. izcra

    [CK] NokioPaul

    Pizda, mi tez tak nabilo i splacilem
  4. izcra

    Czemu osoby tylko od 18 lat mogą grać?

    Ja bede mial 17 dopiero za 5 dni wiec ¯\_(ツ)_/¯
  5. izcra

    Mimika twarzy na /me

    Zdecydowanie na nie, wygląda to po prostu źle
  6. izcra

    Kajdanki

    Czyli lepiej robić coś co podczas akcji wygląda źle, mogą wyjść nieporozumienia, zamiast po prostu dać możliwość otwierania wytrychem? + Porażenie z paralizatora trwa dosyć długo
  7. izcra

    Volkswagen Golf Mk1 GTI

    ale te modele są chujoweXD skonczcie blagam z tymi addonami
  8. izcra

    Lepsze Narkotyki

    To samo jest z samochodami, gdzieś w ciemnej uliczce sobie kradniesz a tu podjeżdża policja zna dokładne miejsce, blachy i model samochodu XD
  9. izcra

    Sąd

    I ktos mnie wyprzedzil Jak najbardziej za.
  10. Widzę że chyba gracz deva. Poza punktem 4, to nic dodać nic ująć. Szczególnie punkt z bw, ck i fck.
  11. izcra

    Lepsze Narkotyki

    Nie wydaje mi się że organizacje będą brały każdego.
  12. izcra

    Lepsze Narkotyki

    W końcu ktoś kto normalnie myśli
  13. izcra

    [Propozycja] Praca pilota samolotu.

    Ja bym poszedł bardziej w stronę opryskiwania, np. pola winogron, gdzie również by się przelatywało przez kółka takim Dusterem. Ogólnie pomysł ma sens.
  14. Bardziej celowałem w to że na dzielnicy jest trochę więcej niż 4 osoby. @Dave Avery Tutaj brałem pod uwagę wjazd na patelnię, czyli grove st. oraz sytuacje w których biorą udział 2 przeciwne gangi.
  15. Nie no , sorki ale musze to jeszcze napisacXD Jakbys wjezdzal , szybko, agresywnie na rdzen to raczej to nie ty bys strzelal pierwszy, a jakby ci sie juz udalo nie uszedlbys z zyciem.
×
×
  • Create New...