Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Szukaj wyniki które...
Znajdź wyniki w...

Witaj na V-LIFE

Poświęc chwilę i dołącz do nas!


Cała aktywność

This stream auto-updates     

  1. Dziś
  2. Ini

    [CV] Peter Simarov

    Szanowny Panie, W imieniu ordynatora San Andreas Medical Services pragnę zaprosić Pana na rozmowę rekrutacyjną do naszego szpitala na Strawberry Avenue w dogodnym dla siebie terminie w tym tygodniu. Proszę wcześniej skontaktować się ze mną, lub dr Markiem Lukavsky przez portal rządowy w celu potwierdzenia godziny Pana rozmowy. Pozdrawiam i życzę powodzenia, dr n. med. Oleg Dubrov zastępca ordynatora SAMS
  3. **IC** Imię: Peter Nazwisko: Simarov Wiek: 23 Data i miejsce urodzenia: 06.01.1995 Moskwa Miejsce zamieszkania: Los Santos Wykształcenie: Wyższe medyczne Edukacja: AYA The Gold Standard: 2010 - 2013 Harvard University: 2013 - 2019 Doświadczenie: 2013 - 2014 Praktyka zawodowa w Szpitalu w Moskwie 2014 - 2015 Praktyka zawodowa w Szpitalu w Las Venturas 2015 - 2016 Staż w Szpitalu w Las Venturas 2016 - 2019 Podjęcie pracy weekendowej jako Ratownik Medyczny w szpitalu w Moskwie. Znajomość języków: Język polski: Średnio-Zaawansowany Język angielski: Średnio-Zaawansowany Język niemiecki: Podstawowy Zainteresowania: Sport, Sztuki walki. **OOC** Imię: Piotr Wiek: 21 Parę słów o sobie: Tak jak napisałem wyżej, mam na imię Piotrek i mam 21 lat. Od zawsze na każdym serwerze Role-Play robiłem coś co było związane z medycyną. W innych pracach niestety się nie odnajduję.
  4. Thompson PL

    [CK] Thompson

    Steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561198205128392/ Stare Dane: James BoomerPowód: Nowy lepszy pomysł na postać obecną nie mam co robić ze względu na jej przeszłość.
  5. Yesterday
  6. Thompson PL

    ZABAWA W SKOJARZENIA

    Szczęście
  7. Kuziak21

    Czołem :)

    Siema siema. Jestem nowy w GTA V role play, ale nie nowy w role play. Mam nadzieje, że fajnie będzie się grało i szybko pojmę funkcje. Dziękuje i miłej gry
  8. Jacold

    ZABAWA W SKOJARZENIA

    ...życia
  9. Witamy wszystkich gorąco! Już w piątek dnia 08.03.2019 roku pragniemy Państwa zaprosić na czwartą odsłonę zawodów organizowanych przez firmę Spokey Gym! Motywem przewodnim imprezy będą wyścigi skuterów wodnych oraz walki na jachcie który znajduje się na przeciwko Molo Del Perro na który dopłyniemy wspólnie. Całe wydarzenie rozpoczniemy około 23:00 czasu globalnego ze względu na bilety na wyspę. Proszę o pojawienie się na parkingu który znajduje obok Vespucci na Puerto Del sol Marina gdzie też zostawcie swoje pojazdy. Poniżej wskazane jest miejsce rozpoczęcie imprezy gdzie również znajduje się wypożyczalnia skuterów wodnych. Uczestnicy biorący udział w tej konkurencji proszeni będą o zaopatrzenie się w owy sprzęt. Po zorganizowaniu sprzętu udacie się na linię startu gdzie ustawicie swoje maszyny w następujący sposób. Nastąpi oczekiwanie na sygnał startu, będzie to wystrzał ślepego naboju z pistoletu. Bardzo proszę o rozwagę podczas wyścigu gdyż nie trudno o wypadek, oczywiście zadbamy o to by podczas imprezy była z nami wolna jednostka pogotowia. Poniżej zamieszczam trasę wyścigu, będzie to jedno okrążenie po wyznaczonej trasie. Wygrany otrzyma nagrodę w postaci 30000$ Po wyścigu wszyscy uczestnicy imprezy nie zależnie czy biorą udział w zawodach czy tylko kibicują będą proszeni o wypożyczenie skuterów gdyż umożliwią one dotarcie na jacht gdzie odbędzie się czwarta edycja walk! Jako ich miejsce wyznaczyłem lądowisko helikoptera które znajduje się na nim, dzięki czemu będzie to bardzo efektowne widowisko! Zasady są standardowe jak przy każdej tego typu imprezie organizowanej przez naszą firmę. Wygrana osoba przechodzi do następnego etapu i walczy z kolejnym zwycięzcą. Walki będą odbywały się tyle rund ile będzie par i ilu będzie z nich wyróżnionych zwycięzców kwalifikujących się do kolejnych rund. Jeżeli chodzi o zasady walk: przede wszystkim, będziemy bili się na tzw. „Sokolim Oku” (czyli bicie się z pierwszej osoby) Dla zwycięzcy wygrana w ilości 70000 $ Drugie miejsce 20000 $ Trzecie miejsce 10000 $ Zagwarantujemy wam całodobowy wgląd do drabinki walk – kto przeszedł dalej, ile walk i w jakiej kolejności wygrał ze swoim rywalem. Zadbamy o nagłośnienie sprawy, przygotowanie miejsca oraz zadbanie o atmosferę turnieju. Jako organizatorzy będziemy cały czas do waszej dyspozycji: w razie jakichkolwiek pytań będziecie się do nas mogli zwrócić i zawsze postaramy się udzielić pomocy. Po wszystkim zapraszam wszystkich na wspólną imprezę do białego rana! Będzie dobre Whisky oraz to co najbardziej lubimy czyli Burgery z 100% wołowiny! Dodatkowo udamy się do Jacuzzi gdzie spośród Pań wybierzemy Miss mokrego podkoszulka! **Śmiech** Także pamiętajcie, widzimy się w piątek 08.03 o godzinie 23:00! Swoje uczestnictwo zgłaszamy pod tym tematem wpisując swoje imię oraz nazwisko - niech pompa będzie z wami! z pozdrowieniami Rio Foster
  10. Kucmosky

    ZABAWA W SKOJARZENIA

    Szkoła
  11. Last week
  12. Mintaz

    [CK] Chriselele

    Done.
  13. Mintaz

    Dyskusja o Ekonomii

    Przy pisaniu możecie brać pod uwagę że zmiany wejdą dopiero przy 64 slotach
  14. BudyN

    ZABAWA W SKOJARZENIA

    siusiak
  15. Infinity_Anonymous

    Dyskusja o Ekonomii

    Witam Panowie, osobiście jestem zwolennikiem dobowego systemu wypłat jednak bierze się to z tego, że grałem kilka lat na największym serwerze RP na platformie SAMPa. Ten system wymagałby szeregu zmian i obróciłby wszystko o 180 stopni więc jeżeli chcemy tylko coś poprawić w obecnej gospodarce niż zmieniać to nie ma sensu się za to brać. Opiszę tutaj kilka głównych zmian: System godzin - Jak wiadomo na serwerze czas toczy się własnym życiem a globalny swoim, jestem za tym by ujednolicić to tak by czas serwera był spójny z globalnym. Oczywiście o 12:00 dostawalibyśmy powiadomienie na czacie: Dzwony ratusza biją 12 razy (o 12:00). W dodatku często umawiamy się z kimś za np: 10 minut i cholera wie czy chodzi o czas globalny czy ten z serwera. PayDay: Dzięki powyższej zmianie można wprowadzić dobowy system wypłat czyli tzw. dniówka. Była by to jedna wypłata wpływająca na konto gracza codziennie o 00:00. zależna od przepracowanego czasu w pracy będąc na służbie jednak nie przekraczająca ustalonej kwoty. Tutaj pojawia się kolejna propozycja czyli tzw. /duty (gdy przychodzimy na stanowisko KAŻDEJ pracy nawet dorywczej uruchamiamy służbę) wtedy zostaje naliczany czas. Umownie ustalony czas dzienny by otrzymać pełny PayDay to np: 90 minut. Jeżeli ktoś danego dnia przepracuje 45 minut to otrzyma połowę wynagrodzenia. Aby uniknąć afczenia w celu naliczenia wypłaty trzeba wprowadzić system AFK gdy postać jest w bezruchu przez co najmniej 5 minut, wtedy służba staje się nie aktywna. Jak to się ma do gospodarki serwa? Dam to na przykładzie osoby pracującej we frakcji SAMS czy SASP. Załóżmy że dana osoba ma teraz wypłatę 500$ co 10 minut i spędzi na serwerze 6 godzin, gdy zrobimy sobie sumę to daje nam to 18000$ zarobionych w jeden globalny dzień co jest moim zdaniem zupełnym nonsensem i ma się nijak do poprawnej gospodarki serwera. Moja propozycja stworzy limit dzienny wypłat gdzie po przepracowaniu służby otrzymałby ktoś maksymalnie np: 3000$ PayDay. Wiadomą sprawą jest że wtedy trzeba by dostosować ceny paliw i napraw do nowych stawek jednak moim zdaniem jest to duży krok dający wiele możliwości w przyszłości jak i również ograniczenie bezsensownego bogacenia się co dzisiaj prowadzi do sporej inflacji która jest widoczna gołym okiem gdzie nowy gracz po tygodniu na serwerze kupuje BMW M4 czy też GTRa R35. Jeżeli chodzi o narkotyki to w zasadzie liznąłem tylko tego tematu zanim ruszyliśmy z siłownią i nie posiadam konkretnych danych w postaci liczb. Wiem jedynie, że osobiście w Sierpniu ubiegłego roku byłem w stanie zarobić na nich około 15000$ na godzinę co też dla mnie było trochę mało rzeczywiste bo po dniu miałem prawie 100000$. Okej, nielegalny sposób dochodu teoretycznie niesie za sobą ryzyko schwytania jednak jeżeli ktoś robi to z głową to zbyt wiele na tym zarabia co znowu prowadzi do inflacji i tutaj też wprowadziłbym dzienny limit sprzedaży np: na 100g na 24/h co daje nam od 10k do 17k. Nie więcej. Zapobiegnie to też gromadzeniu po kilka kilogramów zapasu co wpłynie pozytywne na stabilność serwera bo sami dobrze wiemy co się z nim dzieje gdy kilka osób nadmiernie grinduje. Osobiście mam kilka innych konstruktywnych propozycji jednak przy obecnych 32 slotach nie rozwijałbym tego tematu ponieważ nie wiele to zmieni w gospodarce serwera. Jednak osobiście zadbał bym o to by wszelka forma wzbogacania się wymagała interakcji między innymi graczami ponieważ to główne meritum całej zabawy RP. W mojej opinii powinniśmy stworzyć więcej biznesów i mam na nie kilka sensownych pomysłów jednak właśnie wymagają one większej ilości graczy na wyspie by wszystko się kręciło jak należy. Znając życie ten pomysł nie spodoba się niektórym osobom, ja z doświadczenia wiem że ten system sprawdza się doskonale na serwerach RP.
  16. Hesus

    ZABAWA W SKOJARZENIA

    moderator
  17. Pakarax

    Dyskusja o Ekonomii

    Takie free mindsy: (tl;dr) 1. Z racji tego, że mamy teraz podatki, służba zdrowia i wynajem proponowałbym zwiększyć ilość pieniążków które otrzymujemy z pracy. Ale nie o kilkaset i nie od razu. Jak kiedyś było poruszane - wszystkie legalne prace, które mają swoje wynagrodzenie powinny mieć stopnie otrzymywanych wynagrodzeń. Załóżmy, że każda praca ma 3 stopnie i tak będąc przykładowo ogrodnikiem będziemy dostawali : $100, $200, $300. W skali kilku godzin zarobek nie będzie gigantyczny i nadal będziemy musieli robić same zlecenia żeby zrobić większe pieniążki ale jednak będzie dało się żyć z samego "banku". Ale teraz najważniejsze - dlaczego taka zmiana. Nie wiem czy zauważyli to też inni czy tylko ja miałem to szczęście, ale dużo nowych graczy nie chce wchodzić w akcje RP albo zaczynać jakichś interakcji, bo jak do nich podchodzę i się pytam "Ej kolego masz chwilkę?" to jego odpowiedź to "Sorry ale nie długo muszę być na wyspie a muszę zarobić pieniądze" 😫 Więc niech już chociaż poświęcą te kilka dni na wbicie tej maksymalnej puli w jakiejś robocie żeby dało się i mieć czas na RP i na kupienie sobie czegoś fajnego. 2. Zmienienie ekonomii narkotykowej na podobną która była kiedyś - czasami są dni że niema policjantów = narkotyki nie żyją. Są one wg mnie jedną z najbardziej rozwiniętych form nielegalnego dorobku bo mamy ich na wyspie aż 3 rodzaje. Jestem za tym, żeby przywrócić sprzedaż narkotyków (nie zbieranie) bez policji na serwerze, ale będą to minimalne stawki. Powiecie teraz - grind wróci. Ale tak samo można cały dzień grindować na złocie czy na jabłkach czy czymkolwiek innym i z tym już niema problemu, że ktoś grinduje 😘 Przynajmniej nie używa do tego bota lub autoclickera tylko coś robi. No i tak jak było - skalujące się stawki w zależności od ilości policjantów na wyspie. W temacie metaamfetaminy - odkąd żyję w miarę "legalnie" IC nie wiem jak wyglądają ceny produkcji, przerobienia i sprzedaży , kiedyś rozmawiałem z Badurą i wpadłem na taki pomysł: aby żółci nadal przerabiali metę tylko żeby znaleźli 5-6 osób - zaufanych - którzy byliby dealerami. Oni zaopatrywaliby dealerów w Metę a to, czy dealer to sprzeda dalej czy nie to już jego kwestia. Dlaczego tak: przede wszystkim RP - byłaby walka o klientów. Dealerzy robili by wszystko, by jak najwięcej osób chciało właśnie od nich kupić metę. I tym oto sposobem podkopywali by się nawzajem, próbowali robić przekręty tak aby inny dealer wpadł. Może też to pójść w drugą stronę - niektórzy będą ze sobą współpracować aby zwiększyć handel jeszcze bardziej. W tym wszystkim to żółci będą wybierali sobie dealerów i będą mogli ich zmienić jeśli ci coś zrobią nie tak lub zaczną robić jakieś "wałki". Jeśli chodzi o samo przerabianie mety itp - coś tu jeszcze trzeba wymyślić. Może dealerzy będą pomagali zbierać żółtym metę - w końcu to jest ich "praca" żeby ją mieć. A jak ktoś nie będzie chciał jej przerabiać to ola amigos - bierzemy następnego. Przed wprowadzeniem "dealera" mogą z nim sporządzić jakąś umowę na zasadzie : Jeśli dasz dupy my cię znajdziemy i dojedziemy i zrobimy tak żeby ci się ciężko oddychało.
  18. BudyN

    Dyskusja o Ekonomii

    zwiększył podatek + cenny pojazdów i paliwa ale zmniejszył cenne naprawy , można zwiększyć cenny narko o 5$ i legalne również o 10$ nawet te przeklęte złoto. i Zwiększyć zarobki np o 20$ jak auta droższe bo wiadomo wieś tuning musi być
  1. Load more activity
×