Jump to content

Cz4rt3k

Użytkownik
  • Content Count

    159
  • Donations

    20.00 PLN 
  • Joined

  • Days Won

    26

Cz4rt3k last won the day on August 6

Cz4rt3k had the most liked content!

Community Reputation

222 Excellent

4 Followers

About Cz4rt3k

  • Birthday 02/11/1999

Recent Profile Visitors

1,634 profile views
  1. Cz4rt3k

    [Propozycja] Narkotyki

    Well, jeszcze miesiąc i tydzień do rocznicy
  2. Cz4rt3k

    [CV] Price Costello

    #Lepszy_Vavix_Niż_Budyń
  3. Cz4rt3k

    Skarga na The Lost

    Well to może kolejna osoba trzecia, która nie brała udziału w akcji a to co piszę opieram głównie na tym co widziałem na klipie. Tak jak, któryś z moich przedmówców już nadmienił. Na klipie widać ewidentnie jak jedziecie około 70 kilometrów na godzine a z chwilą zrównania się skuterków z wami przyśpieszyliście tak by jechac równo z nimi. Potem jest osławione cygańskie "miejsce" i delikatne bujanie się (z naciskiem na prawo)prawo-lewo tak jakbyście chcieli ogarnąc sobie jak najwięcej miejsca rozpychając się łokciami po alejce. Potem jakby, któryś z was nie robił zdjęcia liczy osób i wysyłał komuś na PW (bo z tego co widziałem żadnej wiadomości nie dostał) to by z łatwością zauważył, że jeden z lostów zaczął do was mierzyć A potem następnie jak Tommey zaczął odjeżdżać kolejny raz zaczęto do was mierzyć. Całej sytuacji można byłoby uniknąć jeśli na siłe nie szukalibyście interakcji z grupą, która akurat w tym momencie (tak jak wspomnieli, podobno jechali na pogrzeb skuterka) nie chce z wami mieć nic do czynienia lub w ogóle nie chce was widzieć na oczy. Także jak bardzo wiele osób nie lubi Lostów na skuterkach z różnych powodów tak ja mam wypierdolone i nie upieram się na siłę żeby kogoś upierdolić. Co do RP cyganów albo w sumie twojego @Gonzo097, nie wiem czy zauważyłeś ale dążę do wszystkiego aby mieć jak najmniej interakcji z tobą (dlatego też zlałem dzisiaj co gadałes na mechaniku)i rozjebusem z HP bo po prostu nie sprawia to mi przyjemności, przede wszystkim dlatego, że jesteście chyba największymi płaczkami na tym serwerze i boli was każda akcja jak dostajecie tylko w pizdę. Well skuterki nie zawiniłly, niech czartkowe RP będzie z wami, ekipa Michała B ma was w opiece. PS: Community meeting zrób byczku Gonzo
  4. Tak jak pewnie wielu z was zauważyło, główna gałąź zarobku organizacji i wielu z was którzy są niezrzeszeni czyli zajęcia/akcje nielegalne coraz bardziej podupada. Nas (jako organizacji przestępczych) szczególnie to trapi bo jesteśmy swoistym łącznikiem zwykłych szaraczków z właściwą ciemną stroną mocy serwera. Przez fakt zarobku jaki ludzie otrzymują z narkotyków, sklepów/kasetek, chopshopów, napadów na lokalnych czy (przy obecnym systemie wytrychów jest to żart) banków i jubilerów* zdecydowanie za mało pieniędzy... bazowo. Do czego dążę? Nie chcę i nigdy nie miałem na celu doprowadzić do stworzenia z narkotyku najbardziej opłacalnego i pro-grinderskiego narzędzia jakie gracze mogliby wykorzystywać ale trzeba w jakiś sposób zachęcić ich do skupowania albo późniejszej własnej produkcji narkotyków. Nawet prognoza powrotu do systemu podobnego do wcześniejszej ogólnodostępnej kokainy nie pozwala nam marzyć o jakimkolwiek zarobku ze źródła jakim są narkotyki. Podobna sytuacja ma się co do napadów na lokalnych, sklepy/kasetki oraz chopshop. Ludzie korzystają obecnie z opcji środkowej i sporadycznie z jedynki oraz trójki. Dlaczego? Bo zarobki są nie miarodajne do ponoszonego ryzyka bycia złapanym. Co w takim razie proponuje w ramach poprawy obecnej sytuacji? Zwiększenie zarobku z powyższych akcji wprost proporcjonalnie do ilości policji, która jest na serwerze nie zaprzestając na 4 czy 5 tylko ustalić stały "+" o jaki zwiększałoby się wynagrodzenie za daną akcje. Zakładając, że widełki sprzedaży narkotyku kupowanego od organizacji to jest 70-90 każdy policjant zwiększałby widełki o 6$ czyli już przy 4+ widełki wyglądałyby tak 100-120 co jest naprawdę zachęcającą liczbą, która nagradzałaby ryzyko jakie jest podejmowane podczas sprzedaży narkotyku. Podobnie mogłoby to działać w przypadku sklepu/kasetki. Sprawa ma się niestety inaczej jeśli chodzi o napaści na lokalnych ale wydaje mi się, że tak samo można zwiększać widełki rzeczy jakie mogą nam oni oddać. Dodatkowo żeby nie doprowadzać do sytuacji, w której tak czy siak ludzie będą wybierali legalne prace ze względu na zarobek wysuwam pomniejszą propozycje zwiększenia zużycia energii, zmniejszenie energii podczas sprzedaży narkotyku i/lub zmniejszenia zarobku z prac legalnych (co zaboli community więc dużo lepiej byłoby po prostu adekwatnie zbuffować nielegalkę). Dochodzimy teraz do sytuacji gdzie toczy się walka o duże pieniądze - jubiler oraz bank. Obecnie wygląda to w następujący sposób: a) nie ma policji na napad b) jest idealna ilości policji na napad - 4 c) jest za dużo policji, gacie obsrane, że się nie uda Prostym rozwiązaniem, dokładnie takim samym jak wyżej jest zwiększenie widełek w zależności od policjantów dostępnych na służbie natomiast inaczej niż wcześniej ilość liczona na "+" nie byłaby liczona od 0 a dopiero od 4 policjantów kiedy to dopiero można taki napad zorganizować. Czyli na przykład 4+ (6) to dodatkowych dwóch policjantów a widełki załóżmy to 10 biżuterii od policjanta. Czyli po skończeniu okradania jubilera napastnicy na koncie mieliby 20 biżuterii więcej. Liczby oraz sam system to kwestia czysto administracyjna i do obgadania ale trzeba też powiedzieć o patologii jaka się rodzi: a) - w obecnej sytuacji policja ma wielu kadetów, którzy nie do końca mogą być liczeni jako zwykli policjanci przez brak doświadczenia b) - ludzie dalej kusiliby się na 1-2 kasetki i ucieczkę (jeśli chodzi o jubilera) c) ludzie powróciliby do sprzedaży (+) ale wkradłby się do tego element pierdolonego grindu i pazerstwa więc ludzie zaczęliby jeździć motorami, rowerami i autami od NPC do NPC sprzedając towar jak totalne raki. d) - "O jest 10 policjantów, biorę Cometa SR i lecę w autostradę" b') - Sytuacje z jubilerem można rozwiązać w bardzo łatwy sposób: 1. Im więcej kasetek rozbijemy tym więcej każda kolejna daje. 2. Wszystkie kasetki dają stosunkowo mało biżuterii ale tak jak było to kiedyś odliczany jest czas po którym jedna osoba dostanie "główną nagrodę". 3. Podobnie jak wyżej ale po prostu ostatnia rozbita kasetka zawiera "główną nagrodę" c') - Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak można takiemu czemuś przeciwdziałać. Do głowy wpadł mi jeden pomysł ale nie ma żadnego poparcia RPowego jakim byłoby zablokowanie wchodzenia do pojazdów przesz X czasu od próby sprzedaży (udanej lub nie) narkotyku. Co zmusiłoby ludzi do chowania swoich pojazdów i bardziej stacjonarnego sposobu sprzedaży narkotyku (dużo lepszego i ciekawszego btw). d') - To jest mentalność ludzi, bardzo chujowa mentalność ludzi. Nie mam pomysłu jak można na takie coś wpłynąć. I końcowo jakby ktoś zgubił myśl przewodnią - Zarobek wprost proporcjonalny do zagrożenia ponoszonego przez bandziorów.
  5. Cz4rt3k

    [PROPOZYCJA] Nowy system BW

    Tak na pierwszy rzut oka nie wiem z czym co się je i wiąże ale to bardziej z tego powodu, że byłaby to totalna nowość na serwerze i tym bardziej dla mnie oraz osób, które pierwszy raz słyszą o takim systemie. Całość przedstawia bardzo złożony schemat witalności naszych postaci, który jak sam już wspomniałeś dzieli się na trzy sekcje - wytrzymałość (z tego co rozumiem to odpowiednik obecnego HP), ilość krwii oraz stopień zatrucia (który już jest ale nijak wpływa na rozgrywkę, no może oprócz informowania nas kiedy zejdzie nam bomba z alkoholu czy jakiegoś narkotyku). Z tego co zrozumiałem - wytrzymałość jest główną statystyką, która będzie dalej określała jak dobrze się nasza postać czuje i dalej mogłaby być zwiększana tak jak do tej pory przy pomocy treningów. Na wytrzymałość natomiast wpływałby poziom krwi, którego spadek byłby mniej lub bardziej proporcjonalny do spadku naszej głównej statystyki wytrzymałości. Natomiast otrzymywanie obrażeń nie ograniczałoby się do spadku samej wytrzymałości ale też do utraty krwi (w niektórych przypadkach) co powodowałoby krwawienie, które skutkowałoby powolnym spadkiem wytrzymałości. Jeżeli się mylę to mnie popraw w kwestii tego ale musiałem sobie opisać to własnymi słowami. Co do samych narkotyków opisywałem różne scenariusze jeśli chodzi o samą sprzedaż w tym miejscu, gdzie dostaliśmy niedawno informacje że system narkotyków będzie zmieniany i również osoby spoza organizacji przestępczych będą mogły tworzyć "lepsze" narkotyki, Oraz w poście tutaj, gdzie zaproponowałem różne efekty zażycia różnych narkotyków. Niemniej jednak zastanawiam się w jaki sposób przenieść taki system do GTA gdzie pedy jakimi gramy mają (?) określone wartości HP gdzie wyróżniamy 200 w większości męskich, 175 w takich wyglądających staro lub grubo, oraz 175 w większości damskich. Jeśli chodzi o sam pomysł jestem naprawdę zaintrygowany i chciałbym żeby takie coś przeszło bo każdy dobrze wie, że mimo tego że obie strony chcą zrobić jak najciekawsze medyczne RP czasami się nie da i robi się to na siłę tak jak wspomniałeś (sytuacja z wyjebaniem się na rowerku i pójście do medów żeby nas uleczyli bo nam 15 hp spadło) czy totalnie w drugą stronę - bagatelizowanie poważnych obrażeń i przypominanie sobie (lub nie) o nich znacznie później. Na pewno jest to dużo lepszy system który określałby faktyczne ramy czasowe jakie trzeba spędzić w szpitalu żeby być zdolnym do dalszej rozgrywki i wyeliminowałby "więzienie", którym jest rehabilitacja. Strasznie nudna i nie ciekawa, podobnie jak zwykłe więzienie ale z tym się dużo nie da zrobić. Życzę powodzenia z projektem
  6. Cz4rt3k

    [Propozycja] Narkotyki

    No i zajebiscie, to możesz jeszcze powiedzieć czy dojdą efekty do narkotyków szefie
  7. Cz4rt3k

    Skarga

    Ciekawa sprawa, że tak jak Pablito powiedział w jednym z klipów, bo reszty shit show narazie nie oglądałem, to nie Zorgus prowadzi. Fakt, faktem jest jedną rzecz, z którą mógłbym się zgodzić w tej skardze to brak odgrywania. Nie koniecznie to prowadzi do super rakowych sytuacji ale jak sam(i) powiedzieliałeś(-dzieliście) ucina, w niektórych momentach sytuację RP. Ale widzę, że Zorgus jest persona która bardzo przeszkadza na serwerze? Nie wiem czy zauważyliście ale duża część policjantów, medyków, gangsterów w tym również i nad nie zawsze wszystko odegra, czy to ranę postrzałową, złamanie czy chociażby zakucie/związanie kogoś i przeszukanie go. Czy jest to chujowe? Jest. Czy wpływa to na rozgrywkę? Tak, ale nie zawsze. Czy należałoby to zmienić? Pewnie tak ale wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i nie zawsze na czas o ile w ogóle pomyślimy o różnych aspektach RP jak chociażby rany postrzałowe (o których przypominamy sobie po zakończeniu akcji i w większości przypadków i policja i gangsterzy mniej lub bardziej trzymają się realizmu i na ramy tego na co mogą sobie pozwolić nie gorsząc domowników czy samych siebie - starają się odgrywać), szczególnie w sytuacji kiedy akcja jest napięta do granic możliwości.
  8. Wygląda na to że zaraz będzie cenzura tego co mogę pisać u kogoś na streamie. Od zawsze na streamach były komentarze co do aktualnie dziejących się akcji na ekranie, tak samo jak propozycje różnych rzeczy jakie dana osoba mogłaby zrobić co by ciekawie albo śmiesznie było. Wszystko zależy od streamera czy wykorzysta jakieś wrażliwe info i w historii się to jeszcze nie zdarzyło. Jeśli chodzi o notatki to też po chuju masz ten powodzi, ta sama sytuacja co wyżej - ja ani osoby, które robią takie rzeczy nie odpowiadamy za to co się podzieje , Ponadto notatki zostały pozostawione w tamtym miejscu żeby ktoś znalazł to jako ciekawy smaczek bo nie ukrywajmy, jeżeli policja by podjechała w tamto miejsce to na pewno ich uwadze nie umknęłoby od zajebania łusek pistoletowych różnego kalibru oraz później po podejściu wypisane w notatce "pozostawione jointy" oraz zawieszone na krzyżu fioletowe buty - co wszystko miało symbolizować śmierć jednego balla. Nie mniej jednak, my jako piszący cokolwiek na streamach nie ponosimy żadnej winy a konsekwencje jakie możemy ponieść to ban od streamerów na ich czat żebyśmy nie mogli pisać różnorakich rzeczy. Tak jak jest to w przypadku dużych streamerów gdzie banują osoby na czacie, które podają info pozyskane z innych streamów - nie podlega to żadnej innej karze. Ale jak już jesteśmy przy metagamingu, przed chwilą z ciekawości sprawdzałem klipy u ciebie i u adikada bo nie pamiętam, u którego to widziałem ale któryś z was podczas streama w późnych godzinach jeździł sobie na serwerze i razem z resztą kolegów z lostów pierdoliłeś sobie ładnie na discordzie #edit No to skoro została zignorowana to nie został zrobiony metagaming. Regulaminu nie znasz czy sam sobie przeczysz? "0.4 Metagaming (MG) - Wykorzystywanie informacji OOC w IC [...]"
  9. Cz4rt3k

    Fishing Tournament

    Dane osobowe: Raymond Fortner Wiek: 47
  10. Cz4rt3k

    [Propozycja] Uzależnienie od narkotyków.

    Sam pomysł wprowadzenia statusu uzależnienia jest ciekawy i dobrze współgrałby on z moim tematem: W którym pisałem między innymi o plusach i minusach innych niż samo pojęcie RP i efekt wizualny jaki otrzymujemy po zażyciu. Pamiętaj że ludzie nie jarają marihuany od tak i nie wciągają koksu czy zażywają innych narkotyków od tak z nudów - każdy narkotyk oferuje ci inne, mniej lub bardziej rozjebane doznania i o ile zejście oraz samo uzależnienie może być podobne to każdy z tych narkotyków oferuje inne wcześniej wspomniane doznania. Do czego tak naprawdę dążę? Nie ma tak naprawdę sensu ani frajdy dodawania "kolejnego" minusa po zażyciu narkotyku jeżeli gdzieś w oddali nie będzie nam przyświecał jakiś chociaż mały plus; Czy chociażby delikatnie zwiększone statystyki biegu, uderzenia, wytrzymałości czy też HP, które byłyby chwilowe i zanikałyby jak gdyby nigdy nic lub objawiały by się dużo mocniejszym również chwilowym obniżeniem tych statystyk. Dla przykładu weźmy HP (pod narkotykiem X) Po zażyciu otrzymujemy +20HP (nie nakłada się na siebie, zażycie kolejnej dawki nie da nam kolejnych 20HP - będziemy mogli to dopiero zrobić po całkowitym wyzerowaniu się statusu naćpania). Z chwilą wyzerowania się statusu narkotyku stracilibyśmy jednorazowo 30-40HP Kolejnym przykładem może być prędkość poruszania się (pod narkotykiem Y) Po zażyciu biegniemy odrobinę szybciej (ciężko mi wypisywać jakieś stałe wartości w postaci procentów). Z chwilą wyzerowania poruszalibyśmy się wolniej niż przed zażyciem (np. na animacji "kulawy"). Temat narkotyków na serwerze jest bardzo ciekawy i urozmaicenie go w stronę inną niż sama "odsprzedaż" to jest jedna z lepszych rzeczy jaka może nas teraz spotkać.
  11. Cz4rt3k

    [CK] Cz4rt3k

    Steam: Stare Dane: Savio FezPowód: Epizodyczna postać, wywinęła orła dzisiaj na akcji.
  12. Cz4rt3k

    [Propozycja] Narkotyki

    Coś będzie z tego? Fakt faktem pamiętam, że "efekty" na narkotykach są wpisane w listę to-do ale do tej pory apeluje o zbalansowanie sprzedaży narkotyków: a) Zwiększenie ceny przy pozostaniu przy obecnej szansie na sprzedaż b) Nieznaczne zmniejszenie ceny przy zwiększeniu szansy na sprzedaż Sprawa miałaby się pewnie zgoła inaczej jeśli gracze mieliby możliwość robienia czegoś innego oprócz śmiechowego RP po zażyciu i odsprzedaży lokalnym - coś na wzór tego zjebanego energola z kanker serwerów czy narkotyków z NoPixela gdzie zapierdalamy jak Usain Bolt po zażyciu takiego specyfiku. Obecna sytuacja sprzedaży narkotyku lokalnym i porównaniu tego do chociażby kurierki czy tira wygląda w ten sposób: W przeciągu godziny: a) Przy normalnym sprzedawaniu narkotyku przez godzinę nie udało mi się sprzedać 30g heroiny (ale może to być spowodowane zwykłym uważnym rozglądaniem się za policją). Średnio wychodzi 80$ za g czyli po sprzedaży całości wychodzi nam około 2,4k. b) Przy rakowym napierdalaniu na rowerku, motorku czy aucie od lokalnego i do kolejnego lokalnego 200m dalej pewnie nawet nie uda nam się całości sprzedać tych 30g no i jest to zjebane. Natomiast przy zarabianiu na tirze na drodze Paleto - Miasto jesteśmy w stanie godziny wyciągnąć dużo więcej niż 2,4k tak naprawdę nie narażając się w żaden sposób - nie musimy naprawiać tira o ile dojedziemy nim na stacje, odzyskujemy kasę za wcześniejsze wypożyczenie go. Wymagana jest tylko kategoria "C". Przy kurierce jest to jeszcze przyjemniejsze niż na tirze gdzie już zauważyłem jedną trasę, w której pod rząd trzy paczki są oddalone od siebie +- 9km. Po jednym takim kursie mamy około 2, może 2,3k a robimy go na pewno w mniej niż godzinę zakładając, że jeździmy jak rak 120km/h, pod prąd, po wysepkach kasując wszystko po drodze.
  13. Cz4rt3k

    [CK] Cz4rt3k

    Steam: https://steamcommunity.com/id/Cz4rt3k Stare Dane: Santino Leone i Eduardo Garcia Powód: Nie chce mi się nimi grać. Pora się zabawić brudasem. Psst, Leone byli dużo wcześniej na serwerze
  14. Cz4rt3k

    [CK] Cz4rt3k

    Steam: https://steamcommunity.com/id/Cz4rt3k/ Stare Dane: Kogane Keishi Powód: Wywinął orła skurwysyn na pościgu. Leży sobie zimny w lodówie w szpitalu.
×
×
  • Create New...