Jump to content

musicshaggy

SAMS Member
  • Content Count

    25
  • Donations

    15.00 PLN 
  • Joined

  • Days Won

    3

musicshaggy last won the day on March 18

musicshaggy had the most liked content!

Community Reputation

27 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. musicshaggy

    [PROPOZYCJA] Nowy system BW

    Celem tego systemu nie jest skomplikowanie życia graczom tylko dodanie nowych perspektyw akcji ic (dla cywili i samsu), które przy aktualnym systemie są zero-jedynkowe. Chociażby efekty po używkach sprawią że gracze zaczną handlować między sobą a nie tylko z npctami. Obecnie jak ktoś straci hp to też jest "przymuszony" do odegrania z SAMS i w tej materii byłoby zupełnie na odwrót - gracze mają szansę na dojście do siebie we własnym zakresie (oczywiście jeśli to nic poważnego). Tu tylko zostaje kwestia rozstrzygania obrażeń w wyniku błędów gry, czy będzie robił to staff na reporcie czy zostanie możliwość skryptowego pełnego uleczenia dla gracza sams. Obecnie w regulaminie i tak jest zapis o konieczności odgrywania ran przez minimum godzinę, więc czas dojścia do pełnej sprawności można zmieścić w tym zakresie (a nawet szybciej) Jeszcze wracając do tematu ze służbą to nikt nie zabrania (no chyba że L4), do wrócenia na służbę przed dojściem do pełnego zdrowia (oczywiście przestrzegając punkt regulaminu który przytoczyłem powyżej) ale jeśli padnie na strzała w akcji to już może mieć pretensję tylko do siebie. Osobiście moim zdaniem wprowadzi to dość spory powiew świeżości na serwer i sprawi że będzie się on wyróżniał pod tym względem wśród masy innych mongolii czy wysp "RP"
  2. musicshaggy

    [PROPOZYCJA] Nowy system BW

    PROPOZYCJA NOWY SYSTEM BW Usunięcie standardowego paska życia i zastąpienie ich 3 nowymi: Wytrzymałość, Ilość krwi oraz zatrucie. Wytrzymałość: Wytrzymałość to statystyka bazowa która jest jednocześnie modyfikatorem pozostałych dwóch. Gracz przykładowo dostaje na start (jako max. który może na dany moment osiągnąć) 50% wytrzymałości i jest w stanie ją zwiększyć rozwijając 3 atrybuty które już są zaimplementowane na serwerze - kondycja, siła i pojemność płuc. Wytrzymałość jest głównym atutem przy walce z użyciem narzędzi obuchowych oraz różnorakich upadków czy wypadków. Za każdym uderzeniem zmniejszana jest wytrzymałość i jednocześnie wzrasta szansa na utratę nieprzytomności. Wybudzenie się poprzez takie BW byłoby możliwe bez udziału SAMS (po jakimś czasie) lub za pomocą osoby z pierwszą pomocą (apteczka nie jest wymagana). Uderzenie/upadek z dużej wysokości kończy się natychmiastową utratą przytomności. Wytrzymałość regeneruje się samoczynnie. Ilość Krwi: Gracz zawsze posiada 6400 ml krwi i jest to stała wartość. Rany od noży, pocisków powodują krwawienie -> więcej ran, większe krwawienie -> szybsza utrata krwi. Szybkość utraty krwi będzie uzależniony również od aktualnego poziomu wytrzymałości. Każda broń która powoduje krwawienie natychmiastowo odbiera trochę krwi ofiarze. Przewiduję 5 poziomów krwawienia. Wzór: W - % wytrzymałości Pk - poziom krwawienia (mnożnik) Utrata ml/sec = ((Pk * 1.5)/(W*0.02))*5 Krwawienia od mnożnika 2 czy też drugiego poziomu będą wymagały interwencji SAMS, całkowite zatamowanie za pomocą bandaży nie będzie możliwe. Wraz z utratą krwi ekran robi się coraz bardziej czarno-biały (oraz inne efekty jak np. wirujący ekran lub chwilowe utraty przytomności) i przy ok. 2000 ml (w zależności akt. wytrzymałości gracza, może być trochę mniej lub trochę więcej) następuje utrata przytomności, krew może maksymalnie spaść do poziomu 1000, poniżej niego nie będzie spadać (na potrzeby spójności roleplayu) Do wybudzenia takiego gracza będzie potrzebne w organizmie minimum 3000ml w organizmie. Uderzenia pięściami czy innymi narzędziami obuchowymi mają również mały procent na wywołanie krwawienia. Przy np. wypadku procent na krwawienie(i jego mnożnik) rośnie wraz z prędkością pojazdu. Krew regenerowałaby się samoczynnie kiedy stan głodu i pragnienia jest mniejszy niż 30%, dopóki krew nie zostanie uzupełniona paski będą rosły szybciej. Przykład: Załóżmy na to że niewysportowany (50% bazowej wytrz.) Ballas dostał 3 kulki ze zwykłego pipaka, każdy strzał odebrał mu po 350ml krwi i zostało mu nałożone krwawienie x3 (nie powiązane z ilością strzałów). Zostaje mu ok. 3350ml zanim się wykrwawi co daje mu 2,5 minuty na reakcję zanim straci przytomność z powodu ubytku krwi. Po zabandażowaniu, zostaje wezwane SAMS które zabiera gracza do szpitala i odgrywa operację, podaje medykamenty które przyśpieszają regenerację wytrzymałości oraz eliminują efekt krwawienia. Jeśli jest taka potrzeba przetaczają krew. Zatrucie: Teraz każde zażycie narkotyku miałoby swoje plusy i minusy. Przedawkowanie kończyło by się utratą przytomności. Amfetamina: Zwiększa tymczasowo wytrzymałość i zmniejsza kondycję + zatrucie. Kokaina: Zwiększa tymczasowo kondycję i zmniejsza wytrzymałość + zatrucie. Marihuanen: Przyśpiesza regenerację zmęczenia i zmniejsza objętość płuc + zatrucie. Nowe przedmioty Worek z krwią Worki z krwią szpital może uzyskać poprzez pobór krwi od dawców lub zakup w blipie (np. w humane labs). Przetoczenie krwi byłoby darmowe tylko do wymaganego minimum (3000ml). Jeden worek przywracałby 800ml krwi. Czas przetoczenia trwałby 60 sekund. (?)Możliwe dodatkowe transfuzje za pieniądze dla szpitala oraz jeśli zasoby krwi by na to pozwalały(?) Bandaże Zatrzymują dalszą utratę krwi. Rany powyżej poziomu 2 za pomocą bandaży mogą je tylko spowolnić (musi interweniować gracz SAMS) Możliwe do użycia tylko przez osoby z pierwszą pomocą i służby. Bandażowanie samego siebie trwałoby 20 sekund, a innej osoby 10. Medykamenty Przyśpieszają regenerację wytrzymałości oraz "leczą" infekcje (czyt. krwawienia pow. poziomu 2). Tylko dla SAMS. Tabletki (modyfikacja istniejącego przedmiotu) Przyśpieszają regenerację wytrzymałości + dodają małą ilość zatrucia. Możliwość zakupu w blipie. Efekt się nie stackuje. Tabliczka czekolady Przyśpiesza regenerację krwi, do zdobycia wyłącznie w zamian za oddanie krwi. Krew gracz mógłby oddać raz na tydzień (globalnie). Ale po co to wszystko? Odpowiedź jest prosta tak jak jest prosty aktualny system BW - jest nudny (dla odgrywających) i prowadzi do wielu nadużyć (tudzież failRP) i absurdów. Nie raz i nie dwa było nam dane zobaczyć w klipach jak gracze dostają po kilka kulek i lecą dalej (dopóki całkiem nie padną) lub jak ktoś spadnie z rowerka i musi jechać do szpitala i wymyślać jakieś głupoty żeby został skryptowo uleczony. Ten system moim zdaniem to eliminuje w obu przypadkach - poważne obrażenia nie będą mogły zostać zignorowane, a te mniej nie będą wymagały za każdym razem wizyty w szpitalu i zszywania tego samego łuku brwiowego po raz 20. Jak sami możecie zauważyć że nie już żadnego przedmiotu czy "mocy" która natychmiastowo przywraca graczowi pełne paski co (może) eliminować takie rakowe sytuacje jak natychmiastowy powrót na służbę po operacji czy wzięcie udziału w napadzie 10 minut później. Dodatkowo narkotyki nabiorą realnego znaczenia (i częściowej przewagi w akcjach) w grze, nie będą służyły tylko do opychania ich npct'om. Jeśli coś jest nie jasne lub waszym zdaniem nie ma sensu to zapraszam do dyskusji. Zdaje sobie sprawy że opisany system jest dość skomplikowany i może być problematyczny w implementacji, ale może na jego podstawie dojdziemy do jakichś półśrodków które poprawią i urozmaicą rozgrywkę na serwerze. System BW inspirowany systemem zdrowia z DayZ
  3. musicshaggy

    Oddział Rehabilitacji

    Rehabilitacja to kompleksowe i zespołowe działanie na rzecz osoby niepełnosprawnej fizycznie lub psychicznie (lub z deficytem w ww. obszarach), które ma na celu przywrócenie tej osobie pełnej lub maksymalnej do osiągnięcia sprawności fizycznej lub psychicznej, a także zdolności do pracy oraz do brania czynnego udziału w życiu społecznym. Rehabilitacja jest integralną częścią procesu terapeutycznego, na równi z innymi metodami leczenia, współdecydującą o jego ostatecznej efektywności. Świadczenia gwarantowane z zakresu rehabilitacji leczniczej są realizowane w warunkach ambulatoryjnych, domowych, w warunkach ośrodka lub oddziału dziennego oraz w warunkach stacjonarnych. Do świadczeń rehabilitacji leczniczej wymagane jest skierowanie od odpowiedniego lekarza oraz złożenie wniosku do naszego oddziału o dobrowolnej rehabilitacji. Skierowanie obowiązuje do wszystkich zakresów rehabilitacji, w tym do lekarza rehabilitacji leczniczej, tj. do lekarskiej ambulatoryjnej opieki rehabilitacyjnej). Rehabilitacja ogólnoustrojowa (w tym dla określonych grup pacjentów, ze stwardnieniem rozsianym, dysfunkcją ręki, z obrzękiem limfatycznym o różnej etiologii i umiejscowieniu). Rehabilitacja kardiologiczna Jest kompleksowym, zaplanowanym na cały okres życia chorego działaniem zmniejszającym zaburzenia chorobowe, poprawiającym sprawność fizyczną, stan psychiczny i sytuację społeczną oraz jakość życia osoby z chorobą układu krążenia, i równocześnie zmniejszającym ryzyko dalszego niekorzystnego przebiegu choroby. W zorganizowanych programach rehabilitacji/wtórnej prewencji kardiologicznej uczestniczą pacjenci z chorobą niedokrwienną serca – po zawale serca i bez przebytego zawału, leczeni angioplastyką wieńcową (po PCI), po operacjach pomostowania aortalno-wieńcowego (operacjach bypass), pacjenci po chirurgicznym leczeniu wad zastawkowych, po przeszczepieniu serca (serca i płuc), chorzy z niewydolnością serca. Skierowanie wystawia: lekarz oddziału: kardiologii, kardiochirurgii, chorób wewnętrznych. Rehabilitacja neurologiczna Kierowana jest do pacjentów wszystkich grup wiekowych ze schorzeniami neurologicznymi. Prowadzona jest w ramach wyodrębnionych grup świadczeń, z podziałem na kategorie, w zależności od stanu pacjenta oraz terminu, jaki upłynął od wypisania pacjenta z ośrodka, w którym leczono ostrą fazę choroby. Rehabilitacja neurologiczna jest składową leczenia w udarze mózgu, stwardnieniu rozsianym, zapaleniu wielokorzeniowo-nerwowym, urazach czaszkowo-mózgowych, urazach rdzenia kręgowego, po operacjach guza mózgu, tętniaków oraz po leczeniu operacyjnym dyskopatii. Skierowanie wystawia: lekarz oddziału: neurochirurgii, anestezjologii. Rehabilitacja pulmonologiczna Do programów rehabilitacji pulmonologicznej kwalifikujemy pacjentów z przewlekłymi chorobami płuc: przewlekłą obturacyjną chorobą płuc (POChP), mukowiscydozą, rozstrzeniami oskrzeli, astmą oskrzelową, śródmiąższowymi chorobami płuc (pylice, zwłóknienia, sarkoidoza), nowotworami płuc. Postępowanie rehabilitacyjne jest także stosowane po zabiegach operacyjnych na klatce piersiowej (operacje nowotworu płuca, zmniejszenia objętości płuc, przeszczepienia płuc) i po operacjach górnej części jamy brzusznej wpływających na czynność układu oddechowego. Metody rehabilitacji pulmonologicznej znajdują też zastosowanie w leczeniu i rehabilitacji chorych, u których zaburzenia oddechowe współistnieją z innymi chorobami. W szczególności chorych z otyłością, zmianami ściany klatki piersiowej oraz chorobami nerwowo-mięśniowymi. Skierowanie wystawia: lekarz rehabilitacji, kardiologii, neurochirurgii Masaże lecznicze Kinezyterapia Fizjoterapia Hydroterapia oraz Balneoterapia Aromaterapia Medytacja Kierownik oddziału, Dr Felix Coleman Numer telefonu: 37784 Mail: MuS!C|Shaggy#0136 Dr Pablo Fuentes Numer telefonu: 29775 Mail: Juhac#2888 Dr Don Lazlow Numer telefonu: 11807 Mail: Dzik#1460 (Szkolenie) Dr Leon Cooper Numer telefonu: 78247 Mail: Edward#0649 Aby umówić się na rehabilitację na naszym oddziale wystarczy wypełnić poniższy formularz i przesłać go na naszej stronie internetowej ((odpowiedź w tym temacie)): Imię i nazwisko: Numer telefonu: Skierowanie: (typ rehabilitacji, lekarz który wypisał skierowanie) Preferowany lekarz: Preferowany termin rehabilitacji: (data oraz godzina) *Całkowity koszt rehabilitacji jest ustalany indywidualnie na podstawie wymagań rehabilitacyjnych oraz ilości wizyt*
  4. musicshaggy

    Fishing Tournament

    ~~Dane osobowe~~ Felix Coleman ~~Wiek~~ 36 Witam wszystkich, jestem pasjonatem wędkarstwa i chciałbym wziąć udział w tym konkursie. Pozdrawiam, Felix Coleman
  5. Dotyczy: Skoków pingu posiadaczy Windowsa 10 1903 korzystających z WIFI Jeśli miewasz tzw. ping spikes lub tracisz po drodze pakiety (co powoduje problemy z voipem [i nie tylko] w grze) po ostatniej aktualizacji Windowsa 10 do wersji 1903 (redstone update) a do połączenia z internetem używasz połączenia Wifi to ten temat jest dla Ciebie. Po aktualizacji w niektórych przypadkach zauważyłem dziwne zachowanie autodiscovery (autoconfig) wifi logic. W dużym skrócie opcja ta odpowiada za odnajdowanie nowych sieci WIFI, problem polega na tym, że powoduje ona opóźnienia wymianie pakietów a czasami nawet ich utratę (w wyniku jakiegoś błędu wstrzymuje ona ruch sieciowy na zbyt długo). Problem istnieje również w innych Windowsach, lecz akurat w ww. wersji zaczął występować wyjątkowo często. Wyżej wymieniony problem powoduje również problemy z VOIP'em w grze, my nikogo nie słyszymy a sami brzmimy jak robot i pomaga tylko relog. How to: Żeby pozbyć się lag-spików musimy "zresetować" autoconfig (problem po ponownym uruchomieniu komputera może znowu wystąpić), aby to zrobić: 1. Uruchamiamy CMD: [Windows] + R -> cmd 2. Wpisujemy w konsolę podaną komendę: netsh wlan show settings Ukażą nam się następujące informacje: 3. Teraz wpisujemy: netsh wlan set autoconfig enabled=no interface="Wi-Fi 2" gdzie "Wi-Fi 2" to nazwa interfejsu z poprzedniej komendy zaznaczonej na czerwono. 4. Na tym etapie moglibyśmy już to zostawić i cieszyć się grą, lecz od teraz nasz komputer nie będzie wykrywał innych sieci ani się z nimi łączył. Aby to przywrócić, analogicznie musimy wpisać w konsolę: netsh wlan set autoconfig enabled=yes interface="Wi-Fi 2" Zalecam przywrócić to od razu, bo z moich obserwacji wynika że problem już po "restarcie" interfejsu nie wraca aż do ponownego uruchomienia komputera. Jeśli będzie taka potrzeba to mogę napisać prosty plik wsadowy, który będzie robił to za was po każdym włączeniu PC. Morał z tego jest prosty, korzystaj z kabla
  6. 1. Dane personalne 1.01. Imię: Felix 1.02. Nazwisko: Coleman 1.03. Płeć: Mężczyzna 1.04. Kraj pochodzenia: Dania 1.05. Data urodzenia: 09.03.1984 1.06. Adres zamieszkania: Brak 1.07. Telefon kontaktowy: 37784 2. Doświadczenie i edukacja 2.01. Znajomość języków: Duński - ojczysty Angielski - zaawansowany Polski - zaawansowany 2.02. Ukończone szkoły: Nazwa szkoły: Bornholm University Kierunek: Zarządzanie Okres edukacji: Od 02/11/2004 do 20/03/2009 2.03. Poprzednie zatrudnienie: Stanowisko: członek sił specjalnych Okres pracy: Od 05/01/2010 do 22/05/2013 Stanowisko: kierowca karetki Okres pracy: Od 12/06/2013 do 15/09/2016 3. Moduł Out Of Character 3.01. Podaj swój identyfikator Discord: MuS!C|Shaggy#0136 3.02. Wiek: 22 3.03. Parę słów o sobie: Wyjadacz gier typu Dayz/Arma 2/Arma 3 - po serii survivalu w Dayz i pochodnych, przeniosłem się na Roleplay'ową tułaczkę którą skończyłem na naszym serwerze GTA. 3.04. Opisz krótko swoją przygodę z RP: ARMA 2/ARMA 3 LIFE - główny administrator serwera Bornholm Life
  7. musicshaggy

    System Sądowniczy

    @KOZIK moja postać nigdy nie została skazana więc kierowałem się tym co mintaj napisał
  8. musicshaggy

    System Sądowniczy

    Myślę że dobrym pomysłem byłby mix obu systemów - oskarżony mógłby zgodzić się na natychmiastowe odbycie kary (SASP od razu wsadza do paki) lub złożyć apelację i wtedy dopiero wniosek/raport trafiałby do prokuratora i on by wydawał werdykt. Z tym żeby to miało jakiś balans SASP mógłby łagodzić kary tak żeby każdy nie składał apelacji - np. Wg. taryfikatora oskarżony powinien odbyć karę 120msc. Policjant wg. uznania mógłby zaproponować 60-90% przewidzianej kary lub apelacje. Jeśli oskarżony wybierze drugą opcję i zostanie uznany przez prokuratora jako winny musi odbyć 100% kary + np. pokryć koszty sądowe.
  9. Stanowisko: Sekretarka Telewizja Black & White poszukuje kobiety na stanowisko sekretarki. Jeśli lubisz pracę za biurkiem, a kontakt z ludźmi nie sprawia Tobie żadnego problemu, to szukamy właśnie Ciebie! Oferujemy: Umowę o pracę Dobrą pensję Biurowiec w samym centrum miasta (obok siłowni) Luźną atmosferę Procent od skupowanego materiału Możliwość szybkiego awansu Poznanie pracy w telewizji od wewnątrz Wymagania: Obsługa spotkań biznesowych Skupowanie materiałów od kontrahentów* Obsługa biura oraz recepcji Prawo jazdy kat. B Obsługa Office Depot Umawianie kontrahentów z naszymi reporterami Mile widziane, ale nie wymagane: Chęć do wspierania reporterów w terenie Chęć do zdobywania nowych kontrahentów Obsługa ekspresu do kawy Znajomość języka angielskiego *kontrahent - osoba sprzedająca materiał wideo. OOC: Nasza wizja sekretarki w siedzibie Black & White polega w sumie na robieniu wszystkiego co reporterzy tylko bez konieczności nagrywania materiałów. Siedzisz w biurze lub wyjeżdżasz w teren, szukasz materiałów na newsy/do nagrania i dajesz cynk reporterom. Piszesz ogłoszenia czy ktoś nie ma na sprzedaż jakichś klipów. Żyć nie umierać. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zostaw swoje CV w tym temacie lub skontaktuj się z naszymi rekruterami: Frideriko DaSeniorro tel. 19181, mail: Rico || Frideriko DaSeniorro#9927 Todd Kunsky tel. 81721, mail: MuS!C|Shaggy#0136 Ogłoszenie utworzył Todd Kunsky, dyrektor produkcji B&W
  10. musicshaggy

    [REKRUTACJA] Stanowisko: Reporter

    Stanowisko: Reporter Telewizja Black & White poszukuje ludzi na stanowisko reportera. Jeśli nie wstydzisz się występować przed kamerą oraz masz minimalną wiedzę na temat montażu klipów wideo, to szukamy właśnie Ciebie! Oferujemy: Umowę o pracę Dobrą pensję Biurowiec w samym centrum miasta (obok siłowni) Luźną atmosferę Premię od zrobionego materiału Możliwość szybkiego awansu Wolną rękę do własnych pomysłów na programy telewizyjne Wymagania: Systematyczność oraz sumienność Aktywny udział w życiu Los Santos Dobra aparycja Prawo Jazdy kat. B Mile widziane, ale nie wymagane: Umiejętność w montażu wideo oraz obsługi kamery (oferujemy szkolenia w tym zakresie) OOC: Od kandydatów wymagamy oczywiście w miarę dobrego mikrofonu oraz minimum udziału w jednym/dwóch klipach na newsy. Jeśli chodzi o edytor Rockstar to możemy wytłumaczyć podstawy, ale wielkiej filozofii tam nie ma. Programu do edycji nie narzucamy, ale polecamy darmowy program Da Vinci Resolve. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, zostaw swoje CV w tym temacie lub skontaktuj się z naszymi rekruterami: Frideriko DaSeniorro tel. 19181, mail: Rico || Frideriko DaSeniorro#9927 Todd Kunsky tel. 81721, mail: MuS!C|Shaggy#0136 Ogłoszenie utworzył Todd Kunsky, dyrektor produkcji B&W
  11. musicshaggy

    Proszę o pomoc lub jakieś rady.

    Sprawdź hasło. Musi być dokładnie od 3 do 6 liter jeśli dobrze pamiętam.
  12. musicshaggy

    [ZD]musicshaggy

    Steam: https://steamcommunity.com/id/musicshaggy/Stare Dane: Norville Kunsky Nowe Dane: Todd KunskyPowód: Imię jest zbyt trudne w wymowie i ciężko się nim posługiwać
×
×
  • Create New...