Jump to content
Sign in to follow this  
WebsteR

WebsteR

Recommended Posts

Cześć i czołem! Nazywam się Damian i większość swojej kariery RP miałem na platformie SAMP/MTA na znanym serwerze devGaming gdzie przegrałem ponad 7/8 lat w frakcji porządkowej jaką jest SD/PD. Nie kręcą mnie organizacje przestępcze. Z FiveM'em zacząłem w sumie od niedawna ponieważ chciałem w sumie zobaczyć ile jest prawdy w serwerach Roleplay na tej platformie. Wcześniej nie grałem z wiadomych przyczyn jaką była opinia. Mam nadzieję, że w końcu będziemy mogli spotkać się na serwerze i przeżyć jakąś fajną interakcje ze sobą, czy to jako cywil a kto wie? Może jako policjant? We will see! :)

Edited by WebsteR
  • POGGERS 1

Siemasz. Ahhh, devgaming. Nie gram już na devie choć od 2012 roku był to mój nieodłączny i w sumie główny element spędzania czasu wolnego. Zakończyłem przygodę jakoś dwa lata temu ale często zaglądam na ich forum i patrząc na liczbę graczy zastanawiam się co oni do tej pory widzą w San Andreas, gdy mamy już tak rozbudowany Role Play na Gta V. Pograsz trochę na v-life to już na mta nie wrócisz. Ja kilka razy próbowałem z sentymentu, szczególnie gdy przypominałem sobie wiele ciekawych rozgrywek i masę zarwanych nocek, ale to już nie te czasy... Pozdro, miłej gierki.. 😉

20 hours ago, Krzechu said:

Siemasz. Ahhh, devgaming. Nie gram już na devie choć od 2012 roku był to mój nieodłączny i w sumie główny element spędzania czasu wolnego. Zakończyłem przygodę jakoś dwa lata temu ale często zaglądam na ich forum i patrząc na liczbę graczy zastanawiam się co oni do tej pory widzą w San Andreas, gdy mamy już tak rozbudowany Role Play na Gta V. Pograsz trochę na v-life to już na mta nie wrócisz. Ja kilka razy próbowałem z sentymentu, szczególnie gdy przypominałem sobie wiele ciekawych rozgrywek i masę zarwanych nocek, ale to już nie te czasy... Pozdro, miłej gierki.. 😉