Mintaz 576 Posted August 30, 2018 "Weekly" Update #11 10/09/18 Wczesna gwiazdka dla graczy V-Life, to dzisiaj. Lub kiedykolwiek indziej, w zależności jak długo po tym poście aktualizacja zostanie wporwadzona dla wszystkich W związku z częstotliwością wychodzenia tych postów, "Weekly" staje się nazwą własną zamiast wyznacznikiem częstotliwości wychodzenia. Tymczasem zapnijcie pasy i przygotujcie się na lekturę bo changelog jaki dostaniemy rozciąga się na ponad 100 punktów. Fakt, większość to drobnica, ale to szczegóły robią prawdziwą różnicę. Pełny changelog znajdziecie w spoilerze na dole postu. Zaczniemy sobie od nowego HUD. Wszystkie informacje dotyczące postaci i pojazdu (tu prawie wszystkie) zostały przeniesione do bąbelków na dole ekranu. W zależności co się dzieje lub gdzie się znadujemy bąbelki pojawiają się i znikają. Z nowych rzeczy możemy tam wyczytać w jakim stopniu jesteśmy zatruci alkoholem lub narkotykami. (tak, możemy w końcu wciągać koks) Gdy jesteśmy poza pojazdem minimapa oraz kompas z nazwami ulic znika, możemy je przywołać przyciskiem [~], a gdy jesteśmy w pojeździe wciskając [LShift] możemy powiększyć mapę tak jak to się dzieje w podstawce gdy przyciśniemy dwa razy [Z]. Pozostają dalej w tematyce HUDu, wpisywane komendy me/do pojawiają się nad głową postaci, która wykonuje czynność. Nowinka jest narazie wprowadzona testowo, ale zapowiada się bardzo dobrze i liczę że zostanie. Z rzeczy pokazujących się na ekranie, powiadomienia zmieniły wygląd i wydają przyjemne "plumkanie" Nie uciekając daleko od HUDu, efekty ekranu podczas różnych czynności celowych lub nie, zostały dodane i ulepszone. Znasz to uczucie kiedy jedziesz sobie grzecznie 300km/h przez Senora Freeway i nagle nie wiadomo skąd locals wyjeżdża ci przed mache? Od teraz po takim bliskim spotkaniu ekran zrobi się czarny, co jakiś czas delikatnie zanikając i wraz z innym efektem wizualnym dając poczucie oszołomienia. Narkotyki także wyglądają trochę inaczej i zmieniają nam styl chodzenia na czas trwania upojenia. Nowość którą pokochacie także wpadnie. Chyba nie muszę tłumaczyć, że skrypty które tu opisuję są unikatowe, pisane przez naszego kochanego czarnoskórego Burmistrza. Nie znajdziecie ich na żadnym innym serwerze. A mowa tu o autach które po zniknięciu z mapy wracają do garażu. To zdanie nie wygląda imponująco, ale każdy komu kiedykolwiek auto zniknęło po crashu, czyli każdy, doceni tę nowinkę. Koniec z czekaniem na restarty, koniec pożyczania aut i płaczu na reporcie. Za takie rzeczy powinno się dostawać Nobla. Prace dostały remont generalny. Pizzaboy, ogrodnik, trucker i taxi zostały napisane na nowo. Pierwsze trzy w zauważalnym stopniu nie zmieniły swojej funkcjonalności, ale za to powinny działać lepiej niż wcześniej. Dostały ogromną liczbę punktów do których możemy pojechać. Pizzaboy - 1500, Ogrodnik - 1800, Trucker - 300. Oprócz tego Trucker dostał 2 nowe bazy, z których można pobrać naczepę oraz 2 nowe ładunki do przewiezienia. Z racji małego zainteresowania pożegnaliśmy się z pracą Food Trucka. Usunięto także pracę Dostwcy Piwa, aby na jej miejsce wjechał Kurier z ponad 2000 punktów! (dzięki Matus <3) Biorąc zlecenie macie szansę dostarczyć paczkę właściwie do każdych drzwi w San Andreas. Zasada działania jest podobna do Dostawcy Piwa z tą różnicą że musimy popylać z paczką w ręce do drzwi. Srogi lifting dostało Taxi. Od teraz technicznie działa jako frakcja. Będąc taksówkarzem można teraz wchodzić i schodzić ze służby [Del], dostaje się także uniform do pracy. Tak jak wcześniej oprócz graczy można wozić również NPC, którzy są teraz znajdowani dużo szybciej i częściej. Cena jaką zapłacą zależy od trasy jaką trzeba pokonać. Na koniec taksówkarze są będą teraz widoczni obok innych frakcji pod [Z]. Kolejnym dodanym zajęciem jest zbieranie jabłek. Sad znajduje się na farmie Kaufmanów (dla nowych graczy farma O'Neilów). Praca polega na zabraniu skrzynki z szopy i zbieraniu jabłek z drzew do skrzynki. Po ukradnięciu zebraniu wystarczającej ilości zanosimy zdobycz z powrotem do szopy i dostajemy szmalec. Po odliczeniu haraczu zostaje nam bardzo fajna sumka. Na koniec praca dodana po napisaniu tego postu. Elektryk. W związku ze zmuszeniem pojazdu z wysięgnikiem do działania, będziemy mogli unosić się na koszu do czubków słupów elektrycznych z zadaniem naprawy ich. Do naprawy znajdzie się ponad 800 słupów w Los Santos, także miłej roboty. Zaraz pomyślicie sobie "Kurcze blade, kolejna praca pojedź tam i wciśnij E?". Yyyy tak. ALE. Praca ta wymaga współpracy z innym graczem, otóż aby móc dostać się do słupa ktoś musi sterować ramieniem dźwigu, a będzie nim kierowca który nie musi być elektrykiem. Z tego faktu osoba wykwalifikowana i wciskająca E będzie dostawać podwójną ilość pieniędzy, aby móc podzielić się z kierowcą. Kilka bajerów dostali nasi kochani aptekarze. Dostali możliwość użytkowania pojazdów potrzebnych przy ratowaniu topielców z plaż oraz sexy uniform. Dysponują ratowniczymi quadami, helikopterem mogącym lądować na wodzie oraz obcisłym strojem dla ratowniczek. SAMS od teraz będzie mogło szkolić cywili w tajemnej sztuce pierwszej pomocy, która pozwoli im na używanie apteczek kupowanych w szpitalnym sklepiku. To jak szkolenie będzie wyglądac zależy od nich, ale jestem pewien że wychodząc z niego będziecie potrafili udzielić pomocy nie tylko w głupiej gierce. Apteczka będzie działać tylko na obrażenia zadane przez melee, to oznacza że będzie mogli pomóc głównie osobom które dostały w papę. Rany postrzałowe i inne nastepstwa zabaw wciąż można leczyć wyłącznie w szpitalu. To w jaki sposób ktoś dostał BW i w jakim miejscu nastąpiło ostatnie uderzenie każdy może sprawdzić podchodzac do leżącej osoby i klikając [E] Jeden z ostatnich bajerów zostawię trochę w tajemnicy. Jest nim Metamfetamina. Dowiedzieć się o niej można od jednego z gangów, proces przygotowania narkotyku jest dostępny dla każdego z wiedzą gdzie czego szukać, ale ostatnie szlify, aby móc go sprzedawać musi wykonać owy gang. Z racji wymaganych znajomości i ilosci biegania po mapie będzie to bardzo opłacalny interes. Z drobnych duperelek które wybrałem mamy: Licencje Adwokackie, z początku będą wydawane przez naszego pierwszego legitnego prawnika Benzize Sikalafona oraz przez członków administracji. W związku z tym w niedalekiej przyszłości możecie spodziewać się pojawia się ogólnodostępnego Kodeksu karnego i cywilnego. (ogólnodostepnego dla graczy V-Life, kij wam w oko złodzieje) Przelewy robione przez telefon. W każdym miejscu o każdej porze dnia możecie rzucić groszem na konto bezdomnego. Dłuższa doba, od teraz 1 godzina w grze będzie się równać 10 min IRL, co daje nam dobę która trwa 4h IRL i akcje które mieszczą się w mniej niż 3 dni in game. Stacje paliw, które działają o wiele lepiej i wyglądają o wiele lepiej. Menu pojazdu, po wciśnieciu [E] gdy na niego patrzymy, możemy wykonać tam podstawowe czynności takie jak tankowanie kanistrem oraz otwieranie bagażnika. I na sam koniec chciałbym zaprosić chętnych do zapoznania się z projektem naszego serwerowego radia. Playlisty i audycje będą układane i prowadzone przez prawdziwych ludzi na żywo. Będziecie mieli możliwość wysyłania smsów z propozycjami utworów za pomocą telefonu w grze, służy do tego nowa aplikacja. Obecnie trwa rekrutacja na redaktorów oraz DJów, więc jeszcze raz zachęcam do zapoznania się z tematem osoby zainteresowane muzyką. Czego możemy spodziewać się w kolejnej aktualizacji? W kolejnej aktualizacji dostaniemy nowy telefon, dostosowany specjalnie do potrzeb serwera i graczy. Dostaniemy także Kasyno, mogliście już widzieć zdjecia z prac na blackjackiem, oprócz kart będą jeszcze inne atrakcje których nie będę jeszcze zdradzał. Oprócz tego skupimy sie na atrakcjach dla cywili, którzy od jakiegoś czasu są uciskaną mniejszością. Więcej ze mnie nie wyciągniecie, koniec. Changelog Spoiler Całkowicie zmieniono HUD. Nowy system garaży oraz parkingu. Całkowicie nowe powiadomienia. Całkowicie nowy handling pojazdów. Znacząco wydłużono dobę - od teraz 1 godzina w grze to 10 minut irl. Od nowa napisano skrypt pizzaboya, ogrodnika i kierowce ciężarówki wraz z wieloma usprawnieniami. Zwiększono zarobek w pracach - taxi, połów ryb oraz złoto. Dodano nową pracę kuriera z ponad 2000 punktami! punkty zostały zrobione przez @Matus. (Praktycznie do każdych drzwi na mapie możemy dostać zlecenie.) Dodano ponad 1500 punktów w pracy pizzaboy zrobionych przez @matus. Dodano ponad 300 punktów dostawy w pracy kierowcy ciężarówki przez @matus. Dodano 2 nowe bazy w pracy kierowcy ciężarówki w których znajdziemy inne zlecenia. Dodano nowe modele naczep w pracy kierowcy ciężarówki przez @matus. Dodano kurs pierwszej pomocy oraz apteczkę do kupienia. Dodano wyświetlanie zasięgu mowy podczas jej zmiany. Dodano możliwość zbierania jabłek na Grapeseed (Uwaga na kaufmanów). Dodano nowy system stacji paliw. Dodano /me oraz /do nad głową. (Testowo) Dodano automatyczne /me oraz /do nad głową, np. podczas odpalania silnika. Dodano wyświetlanie mapy poza pojazdem (klawisz ~) oraz powiększenia jej będąc w pojeździe (klawisz SHIFT). Wyłączono minimape będąc poza pojazdem. Dodano efekt wiatru. Dodano efekt po wypadku samochodowym. Dodano szybkie menu pojazdu pod [E] będąc blisko niego. Dodano licencje adwokackie. Dodano nowy narkotyk - metamfetamina (Co i jak musimy dowiedzieć się IC). Dodano interior szpitala w Paleto Bay. Dodano nowe logi dla administracji. Dodano interior mieszkania na Grove Street. Dodano helikopter oraz lądowisko dla tv-life. Dodano nową teksturę policyjnego helikoptera przez @Matus Dodano możliwość oddawania diamentów do depozytu policyjnego dla policji. Dodano podfrakcje lifeguard dla SAMS. Dodano przedmioty do animacji podczas picia alkoholu. Dodano możliwość wciągania kokainy oraz metamfetaminy. Dodano efekty podczas wciągania dużej ilości kokainy oraz metamfetaminy. Dodano wyświetlanie poziomu upicia oraz zatrucia narkotykami w HUD. Dodano magazynki do zbrojowni policji. Dodano możliwość chowania pieniędzy dla niższych rang w organizacjach przestępczych. Dodano ponad 1800 lokalizacji w pracy ogrodnika przez @Matus @XML. Dodano możliwość zawożenia NPC do szpitali dla SAMS jako forma dodatkowego zarobku. Dodano kamerę do helikoptera swift dla SAMS. Dodano możliwość wpisania ilości zakupowanych przedmiotów w sklepach. Dodano piwo do sklepu. Dodano bankomat w warsztacie Dimitri's. Dodano kilka nowych obiektów na Grove Street przez @matus. Dodano wyświetlanie ilości taksówkarzy na liście graczy online. Dodano system służby w pracy taksówkarza. Dodano uniform dla pracy taksówkarza. Dodano kolizję ścian i obiektów w Split Sides. Dodano ikonkę kościoła oraz sądu jak i zmieniono ikonkę więzienia przez @Mintaz. Dodano serwerową radiostację "Trash FM" jak i kontakt w telefonie. Dodano możliwość przelewania pieniędzy poprzez aplikacje w telefonie. Dodano dźwięk podczas wysyłania oraz otrzymywania SMS. Dodano możliwość sprawdzania broni dla organizacji przestępczych. Dodano dźwięk alarmu podczas rabowania jubilera. Od teraz pojazdy otrzymują obrażenia z broni. Naprawiono konto bankowe dla SAMS. Naprawiono błąd przez który respiły się przedmioty podczas zbierania złota, konopi i kokainy. Poprawki przy respieniu NPC na drogach. Naprawiono wychodzenie z telefonu. Poprawki w teleportach do sądu. Poprawiono handling wozu strażackiego. Poprawiono obiekt torby na głowie nakładaną przez organizacje przestępcze. Zmieniono lokalizacje sądu. Od teraz będąc poza służbą w pracy taksówkarza nie dostajemy powiadomień. Zwiększono szanse na znalezienie klienta NPC w pracy taksówkarza. Od teraz zarobek w pracy taksówkarza zależny jest od odległości. Poprawiono handling taksówki przez @XML. Od teraz tabletki mogą być zakupione jedynie w szpitalu. Paleto i LS. Od teraz SAMS na prośbę dostaje powiadomienia będąc nawet poza służbą. Od teraz stan upicia oraz naćpania zapisuje się wyjściu z serwera. Od teraz sprawdzając stan poszkodowanego możemy zobaczyć w którym miejscu znajdują się rany. Od teraz liderzy frakcji mogą zrekrutować tylko osoby będące w pobliżu. Usunięto ikonkę brudnej roboty z mapy. Usunięto znaczniki brudnej roboty. Tabela od teraz pokazuje do 4 policjantów na służbie. Naprawiono błąd przez który u niektórych osób modele policyjne miały zepsute tekstury. Otworzono drzwi do Bahama Mamas. Otworzono drzwi do kopalni. Poprawki w obrażeniach z broni. Zmieniono powiadomienie gdy ktoś trafia do więzienia. Wyłączono powiadomienie gdy ktoś opuszcza więzienie. Poprawiono godmode oraz markery pracy w więzieniu. Wyłączono możliwość atakowania latarką. Komenda /shuff została zamieniona klawiszem [E]. Naprawiono wyciąganie broni podczas opuszczania pojazdu. Naprawiono regeneracje HP. Zmieniono lokalizacje ogrodnika. Zmieniono pojazd ogrodnika. Naprawiono modele na serwerze #3. Zwiększono czas rabunku banku. Zmniejszono dystans w którym można rabować sklepy. Naprawiono błąd przez który pojazdy odpalały się poprzez kabelki. Wszystkie respione pojazdy od teraz powinny być czyste. Usprawnienia w sprzedaży narkotyków NPC. Usprawnienia w bankomatach. Usprawnienia w sklepach. Zmniejszono zarobek przy sprzedaży kradzionych pojazdów. Kradzione pojazdy od teraz możemy sprzedawać tylko w godzinach 21:00 - 03:00. Nieco zmniejszono okienko czatu. Wyłączono atakowanie przez NPC. Zwiększono tlen w butli do nurkowania. Usunięto pracę Food Truck Driver. Usunięto pracę Dostawca Piwa. Usunięto winogrona (kiedyś wrócą). Siadanie na krzesła jest od teraz pod przyciskiem [SHIFT+F]. Naprawiono lag, który pojawiał się po wciskaniu przycisku E. Licencja na broń od teraz powinna działać zaraz po otrzymaniu jej. Poprawiono screeny na których kursor był na ekranie ładowania przez @mintaz Kilka innych zmian i poprawek. Zoptymalizowano działanie niektórych skryptów powinno wpłynąć to na liczbę FPS. 6 7 Share this post Link to post Share on other sites
Recommended Posts