Jump to content

rEclu

Użytkownik
  • Content Count

    13
  • Donations

    10.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

1 Follower

Recent Profile Visitors

239 profile views
  1. rEclu

    [CK] rEclu

    Steam: https://steamcommunity.com/id/reclusive77/Stare Dane: Llyod EvansPowód: Zmarzł na stole operacyjnym
  2. Powtórzę się, handlarzy nie ma 24/7 a są to powszechne, ogólnodostępne informacje a nie prawda objawiona, którą znają tylko sprzedawcy z salonów samochodowych.
  3. No niestety, tak samo nie mamy magicznych łóżek, które leczą jak i punktów w miastach gdzie auto naprawia się automatycznie po wypowiedzeniu magicznej komendy. Muszę Cię zmartwić, ale w salonach są podane informację przy samochodach tak samo jak są ulotki czy, już odchodząc od salonów, ogólnodostępne informacje na temat pojazdów - skoro już tak porównujesz do realności. Ogólnie to chciałbym, żeby sprzedawca jeszcze mi zaśpiewał i zatańczył przy zakupie pojazdu, ale to chyba za dodatkową opłatą. Zwykły dostęp do informacji, bo wysuwasz takie dziwne wnioski jakby to miało kompletnie przekreślić pracę sprzedawcy w salonie.
  4. Nie zrozumieliśmy się. Nie chodzi mi o to ile samochód leci, bo osobiście preferuje lowridery i klimat z nimi związany. Napisałem to tylko ze względu na to, że wiem jak czasem takie skrypty wyglądają i jak ciężko może być takie coś opisać. Nie wiem jak działa spalanie tutaj, ale wcale bym się nie zdziwi jeśli dla każdego samochodu byłoby takie same i po prostu odejmowane co jakiś tickrate. Tak samo z przyśpieszeniem i innymi atrybutami jak waga. O ile przyśpieszenie można zmierzyć dla każdego samochodu tak wagę niekoniecznie - chyba, że tak jak już wspomniałem jest to gdzieś zapisane. Vmax/pojemność jest określona i przypisana do każdego pojazdu co jest równe z tym, że prościej jest to po prostu wrzucić na serwer i nie widzę nic dziwnego w tym, że w SALONIE samochodowym takie informację będą podane nawet te podstawowe - a potem wraz z rozwojem systemu pojazdów o kolejne. Chyba lepszy pomysł niż pytanie sprzedawcy o każdy pojazd. Tym bardziej, że on sam suchych danych nie posiada a nie każdy samochód czy motocykl jest tak samo popularny, więc i znajomość ich specyfikacji jest mniejsza. Plus sprzedawcy nie ma 24/7. btw. nie widzę nic dziwnego w wybieraniu samochodu pod prędkość.
  5. Ogólnie jak nie da się wypisać tego przyśpieszenia czy spalania, bo czasami może być ciężko to wszystko opisać to chociaż ten vmax i pojemność bagażnika, żeby się wyświetlała.
  6. Propozycja: Proponuje dodanie okienka przy przeglądaniu pojazdów w salonie samochodowym, które przedstawiać będzie specyfikacje wybranego motocykla/samochodu takich jak dla przykładu prędkość maksymalna, przyśpieszenie, pojemność bagażnika czy łatwość w prowadzeniu. Nie znam się za bardzo na samochodach, więc nie wiem co można tam jeszcze wrzucić, może jakieś spalanie - można rzucać propozycje w tym temacie. Oczywiście to już zależy od cech systemu kierowania pojazdów na v-life. Uzasadnienie: Kupując samochód z salonu nie kupujemy kota w worku, tylko mamy podaną dokładną specyfikację. Gracze będą widzieć co kupują i mogą wybrać pojazd spersonalizowany pod siebie.
  7. rEclu

    Zmiana nicku na forum

    Bardzo proszę administrację forum o zmianę mojego pseudonimu "reclusive" na "rEclu"
  8. rEclu

    Lepsze Narkotyki

    A teraz jest dużo cywili? Raczej żadna organizacja nie będzie robiła masowki a jak już taki stats jakimś cudem do niej dołączy to można to łatwo zweryfikować patrząc na jego grę. Jeszcze dodam, że jak już ktoś dojdzie do organizacji żeby zarobić czy naprawdę cokolwiek to chyba lepiej żeby w niej był i coś grał niż stał na parkingu.
  9. rEclu

    Lepsze Narkotyki

    Usunąć znacznik brudnej roboty i przekazać skrypt dla gangów przy tym zablokować możliwość przerabiania bez kupionych informacji i przede wszystkim naprawić skrypt, który pozwala zbierać liście w przypadku, w którym mamy kasę na minusie, bo póki co to każdy jest handlarzem a serwer bawi się w "policjantów i złodziei" gdzie naprawdę mały odsetek ludzi to "zwykli" cywile. Gracze będą musieli najpierw legalnie popracować żeby zarobić na informacje, po drugie zmniejszy o choć trochę aktualny grind, po trzecie większa interakcja między graczami przez sam fakt że będą musieli podjechać na oske gangu i fajnie odegrać kupno informacji. Ewentualnie iść w drugą stronę i kompletnie zablokować możliwość zbierania narkotyków, przekazać organizacjom przestępczym a cywile jak chcą sprzedawać to będą zmuszeni kupować od gangów za niższą kwotę i wiadomo sprzedawać drożej, ale to tylko moje gdybanie. W punktach, które mają przyspieszyć produkcję jestem po prostu na nie natomiast jeśli chodzi o policję to właśnie tak jak napisałeś, przy zbieraniu może ich nie być bo i tak nigdy tam ich nie ma albo rzadko a przy sprzedaży musi być 3 na służbie i tyle.
×
×
  • Create New...